Na wystawie zobaczymy prace pedagogów i studentów, ukazujące złożoność komunikatu wizualno-tekstowego. "Podtekst stanowi istotny element komunikacji wizualnej, zarówno jako metafora tworząca wielowarstwowy przekaz, a także - w ujęciu użytkowym - punkt odniesienia. Projekty powstają w oparciu o brief, tekst literacki, czy swobodną notatkę, narrację pisarską. Jednocześnie tekst obecny jest w obszarze wielu działań: typografii, wydawnictw, projektowania litery, plakatu, animacji itp." - piszą organizatorzy w zapowiedzi wystawy
To nie pierwsza wspólna wystawa UAP-u i Starego Browaru w ramach obchodów 100-lecia uczelni. W 2019 centrum handlowe gościło m.in. część ekspozycji polsko-japońskiego projektu Celebration. - Zainaugurowana na początku funkcjonowania naszego Centrum współpraca z Uniwersytetem Artystycznym (ówczesnym ASP) nie zwalania tempa - mówi Joanna Tupalska, dyrektor marketingu Starego Browaru. - Od lat zapraszamy studentów i pedagogów do prezentacji swoich osiągnięć w Słodowni i Galerii. Wspólnie udało nam się także zrealizować tak unikalne projekty, jak Tarzan, kiedy studenci pracowni prowadzonej przez Mirosława Bałkę przygotowali interwencje w przestrzeniach otwartych i butikach w Starym Browarze - dodaje.
Stary Browar jest partnerem wielu poznańskich instytucji i projektów. W swoich przestrzeniach regularnie gości zewnętrzne inicjatywy. Na 2020 rok Centrum zapowiedziało kontynuację współpracy m.in. z Konkursem 30/30 na najlepszą okładkę płytową, Poznań Design Festiwal czy akcji charytatywnej Pomaganie przez Bieganie.
oprac. ak
- Podtekst - wystawa pedagogów i studentów Katedry Komunikacji Wizualnej UAP
- wernisaż: 24.01, g. 18
- czynna do: 08.02
- Stary Browar, Słodownia +1
- Wstęp wolny