Repertuar kin

(Wybierz)
Andre Rieu. Wesołych Świąt!
Bez przebaczenia (2024 r.)
Bluey w kinie: Kolekcja pobawmy się w szefa kuchni
Błękitny szlak
Błysk diamentu śmierci
Bugonia
Być kochaną
Camper
Chopin, Chopin!
Comedy Queen
Czas kruka
Dom dobry
Dzień świra
Eleanor wspaniała
Eternity. Wybieram ciebie
Fabelmanowie
Follemente. W tym szaleństwie jest metoda
Franz Kafka
Funny Games
Gdy powieje harmattan
Iluzja 3
Jadwiga, czarownica z Beskidów
Jajko czy kura
Jedna bitwa po drugiej
Kicia Kocia ma braciszka
LARP. Miłość, trolle i inne questy
Left-Handed Girl
medyczne: Psychodeliki
Mikołaj i spółka
Ministranci
Monsta X: Connect X in Cinemas
Mysz-masz na Święta
Noc w zoo
Norymberga
Okean Elzy: Stormwatch
Opowieść świąteczna
Ostatni wiking (2025)
Piernikowe serce
Predator: Strefa zagrożenia
Przypadkiem napisałam książkę
Psi patrol. Pieski ratują święta
Ran
Rocznica
Seks dla opornych
Silver
Sirat
Sisu: Droga do zemsty
Sny o miłości
Syn przeznaczenia
Święta z Astrid Lindgren
Teściowie 3
The World of Hans Zimmer - A New Dimension
Uciekinier (2025)
Uwierz w Mikołaja 2
Vanya z Andrew Scottem
W innym świecie
Wicked: Na dobre
Wielkie ostrzeżenie
Za duży na bajki
Zgiń kochanie
Zwierzaki na zakręcie
Zwierzogród 2
Życie dla początkujących
Plakat filmu Drive my car

Drive my car

GATUNEK:
dramat
PRODUKCJA:
Japonia
ROK PRODUKCJI:
2021
REŻYSERIA:
Ryūsuke Hamaguchi

Yūsuke  (Hidetoshi Nishijima) jest aktorem i reżyserem teatralnym, a jego żona, Oto (Reika Krishima), telewizyjną scenarzystką, która lubi opowiadać historie także w łóżku - choć te scenariusze ocenzurowałaby każda stacja. Łącząca ich więź wydaje się głęboka - do momentu gdy Oto niespodziewanie umiera, pozostawiając po sobie wiele tajemnic. Pogrążony w smutku Yūsuke  wyjeżdża do Hiroszimy, by tam reżyserować w teatrze "Wujaszka Wanię", w którym główną rolę dostaje młody aktor, Kōji  (Masaki Okada). Kōji znał Oto i zna odpowiedzi na dręczące męża pytania. Czy jednak Yūsuke zdobędzie się na konfrontację z mężczyzną, z którym być może zdradzała go żona? Jej obecność jest w pięknym, łagodnym, melancholijnym filmie stale wyczuwalna: Yūsuke puszcza bowiem w aucie kasety z czytanymi przez nią fragmentami "Wujaszka Wani". Za kierownicą jego dopieszczonego Saaba siada wynajęta przez teatr szoferka, Misaki (Tōko Miura), której milczenie skrywa wspomnienie dawnej tragedii. Prowadzone przez nią auto staje się konfesjonałem dla wszystkich bohaterów, a poczynione w nim wyznania przyniosą nie tylko ulgę i spokój, ale także pozwolą stworzyć samotnikom nowe więzi.

materiały dystrybutora: Gutek Film Sp. z o.o.