Podobno to co tymczasowe najczęściej bywa najtrwalsze. Tak przynajmniej stało się w przypadku interaktywnego muzeum powstającego nad brzegiem Cybiny.
Wybór oficjalnej nazwy przebiegał w kilku etapach. Najpierw w gronie specjalistów od PR, przedstawicieli instytucji kultury i mediów wyłoniono 6 nazw spośród ok. 200 propozycji. Wśród propozycji znalazły się: Zoom Tum, Memo Poznań, Navigatum, O!Tu, Initum oraz dotychczasowa nazwa ICHOT. Badanie, do którego zaangażowano agencję Profile Poznań s.c., przeprowadzono metodą pogłębionych wywiadów grupowych (wybrano priorytetowe grupy docelowe określone w strategii marketingowej, w tym dzieci i młodzież z Poznania i Wielkopolski). Okazało się, że najbardziej spodobała się nazwa ICHOT i tak już zostanie. Wybrano również logotyp placówki, nawiązujący do sześciennej bryły budynku. Kolejnym krokiem ma być stworzenie strony internetowej. mat